Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем с ролки пистов ремък

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Има много изчерпателна тема в раздел 156.
    Търсачката ще те заведе там
    sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от Росен Желев Покажи съобщение
      Значи проблема е следния цъвка. Когато е студена колата не цъвка а след две три минути като загрее чува се цъв цъв цъв.Сменени са трите ролки и задния лагер на динамото и пак цъвка и то яко.Ремъка е на 5 месеца без видими дефекти по него. Та въпроса е възможно ли е от хидравликата да цъвка или е преден лагер на динамото?
      Същия го ядох преди няколко месеца. С времето цъвкането се усилва, зачестява. Отидох на сервиз и ми казаха, че обтяжния механизъм е заминал и е опасно да се кара така, щото литне ли ремъка в движение едно, че оставаш без волан и спирачки, второ- ако заметне към ангренажа ще и изтекат водите мигновено.
      Това е моя опит, смених обтяжния механизъм и заспа. Надявам се да съм помогнал
      Skoda Superb II 2.0TDI Laurin&Klement EX-Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99 Edizione Sportiva EX-Volvo S80 2.5D Summum

      EX-Alfa Romeo 33 1.3 Boxer

      Comment


      • #18
        Проблема е решен - нов ремък, стария нов Dayco е бил менте - много твърд. Нова малка ролка (втора употреба) и вече не цвърчи. Май на 136 к.с. няма фрай-лайф на динамото ... имало на по-новите, така ли е?

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от andro88 Покажи съобщение
          Същия го ядох преди няколко месеца. С времето цъвкането се усилва, зачестява. Отидох на сервиз и ми казаха, че обтяжния механизъм е заминал и е опасно да се кара така, щото литне ли ремъка в движение едно, че оставаш без волан и спирачки, второ- ако заметне към ангренажа ще и изтекат водите мигновено.
          Това е моя опит, смених обтяжния механизъм и заспа. Надявам се да съм помогнал
          Без спирачки не би трябвало да останеш, ако се скъса ремъка.


          159 1.8 MPI
          166 2.0 TS (ex)

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от Ruger_SP101 Покажи съобщение
            Проблема е решен - нов ремък, стария нов Dayco е бил менте - много твърд. Нова малка ролка (втора употреба) и вече не цвърчи. Май на 136 к.с. няма фрай-лайф на динамото ... имало на по-новите, така ли е?
            Aми по принцип няма но аз си монтирах принудително.
            sigpic Alfasud/156 1.8ex
            156 2.4 JTD/156 2.5 Q-system/Uno 1.3Turbo i.e-again/Yamaha R6

            Comment


            • #21
              При мен пък след поливане с антифриз ремъка започна да свири нон-стоп, не да цъвка... Много дразнещо. Глася се да го сменя тез дни.
              Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
              Lancia Kappa JTD '98 -

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от Ruger_SP101 Покажи съобщение
                Проблема е решен - нов ремък, стария нов Dayco е бил менте - много твърд. Нова малка ролка (втора употреба) и вече не цвърчи. Май на 136 к.с. няма фрай-лайф на динамото ... имало на по-новите, така ли е?
                И аз така смених ремъка и не можа да изкара една година а за генератора мисля че и при мен е така.
                166 2.4JTD-00г.

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от Ruger_SP101 Покажи съобщение
                  Проблема е решен - нов ремък, стария нов Dayco е бил менте - много твърд. Нова малка ролка (втора употреба) и вече не цвърчи. Май на 136 к.с. няма фрай-лайф на динамото ... имало на по-новите, така ли е?
                  Не!

                  Първоначално публикувано от Galeano Покажи съобщение
                  Aми по принцип няма но аз си монтирах принудително.
                  Няма такъв принцип.
                  sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от Linkestis Покажи съобщение
                    Не!



                    Няма такъв принцип.
                    В заблуда си повярвай.
                    sigpic Alfasud/156 1.8ex
                    156 2.4 JTD/156 2.5 Q-system/Uno 1.3Turbo i.e-again/Yamaha R6

                    Comment


                    • #25
                      Напротив,ти си в заблуда.Ако искаш може да се преместим в темата в 156 и пак да поспорим

                      Нееее чакай ,предавам се щом разбираш повече и твърдиш че нямат съединител...няма да споря
                      Мир да има.

                      Слагайте си обикновени..щом са били от завода така
                      sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

                      Comment


                      • #26
                        колеги при мен е обратното когато колата е студена се чува едно свирене на моменти,и след 3-4 мин.когато малко загрее колата спира,преди 10хил.км. смених ролките и ремъка.Някакви мнения да дадете?

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от gatev_88 Покажи съобщение
                          колеги при мен е обратното когато колата е студена се чува едно свирене на моменти,и след 3-4 мин.когато малко загрее колата спира,преди 10хил.км. смених ролките и ремъка.Някакви мнения да дадете?
                          Свиренето се получава от износен или отпуснат ремък.
                          Не всички, които се скитат, са изгубени.

                          Comment

                          Working...
                          X